Title Image

Blog Reveal Marketing Research

  • All
  • Blog
  • Brand Studies
  • Press
  • Studies

Studiu Reveal Marketing Research despre reciclare și comportamentul românilor: Românii sunt tot mai preocupați de starea mediului înconjurător.

In Blog / Press / Revealing Trends / Studies

Studiu Reveal Marketing Research: gătit acasa versus food delivery

In Blog / Press / Revealing Trends / Studies

Studiu Reveal Marketing Research: Animale de companie in pandemie: 2 din 10 români declară că și-au cumpărat un animal de companie în starea de urgență

In Blog / Press / Revealing Trends / Studies

Studiu Reveal Marketing Research la nivel național: Ce aleg tinerii între casă și apartament?

In Blog / Press / Revealing Trends / Studies

Studiu Reveal Marketing Research: Iubirea față de Dumnezeu, mai mult decât frica, îi determină pe românii creștin-ortodocsi să respecte obiceiurile creștinești

In Blog / Press / Revealing Trends / Studies

Românii și produsele SPF: 8 din 10 români declară că folosesc produse cosmetice cu SPF doar pe perioada verii

In Blog / Press / Revealing Trends / Studies

Studiu Reveal Marketing Research: Românii la începutul verii: mai relaxați și mai puțin furioși

In Blog / Press / Revealing Trends / Studies

Nouă din zece români cred că inovația le ușurează viața

In Blog / Press / Revealing Trends / Studies

Studiu Reveal Marketing Research: 62% dintre românii ce aparțin unei familii moderne se declară mulțumiți de starea financiară actuală

In Blog / Press / Revealing Trends / Studies

Studiu Reveal Marketing Research: Românii, mulțumiți de relațiile cu apropiații și de locul de muncă actual

In Blog / Press / Revealing Trends / Studies

Studiu Reveal Marketing Research privind gradul de satisfacție al românilor vis-a-vis de locuința în care trăiesc: Doar 6 din 10 români la nivel național declară că sunt mulțumiți de locuința în care trăiesc

In Blog / Press / Revealing Trends / Studies

Studiu: Consumul de produse ecologice în rândul românilor: peste 30% dintre aceștia includ în alimentația lor produse ecologice

In Blog / Press / Revealing Trends / Studies

Reveal Marketing Research Study on Home Remodeling During the Pandemic :8 out of 10 Romanians Want to Remodel their Home This Year

In Blog / Press / Revealing Trends / Studies

HOW DO ROMANIANS FEEL ONE YEAR AND A HALF INTO THE PANDEMIC?

In Blog / Press / Revealing Trends / Studies

Reveal Marketing Research Study: “On the go” Shopping Habits and Eating Rituals Among Romanians

In Blog / Press / Revealing Trends / Studies

13% of Romanians experience have headaches up to several times a week 

In Blog / Press / Revealing Trends / Studies

Reveal Marketing Research study at national level about the emotional evolution of Romanians: Romanians are starting to see the light at the end of the tunnel.

In Blog / Studies

Studiu Reveal Marketing Research la nivel național despre evoluția emoțională a românilor: Românii încep să vadă lumina de la capătul tunelului.

In Blog / Press / Revealing Trends / Studies

RESEARCH REGARDING BOTTLED WATER CONSUMPTION

In Blog / Brand Image / Brand Studies / Press / Studies

This Easter half of Romanians will bake the sweet bread in their own kitchens. A study by Reveal Marketing Research on Romanians’ consumption habits regarding bakery products

In Blog / Press / Studies

36% of Romanians declare they are more appreciative of a brand that has online sponsored ads. A study by Reveal Marketing Research on Romanians’ perception regarding advertising on social media

In Blog / Press / Studies

Romanians at the beginning of 2021: angry, disappointed, and dissatisfied with their income. A study by Reveal Marketing Research based on the “Romanians TODAY” Barometer about the emotional evolution of Romanians  

In Blog / Studies

77% of Romanians declare they would be willing to choose smart appliances, but high prices are a barrier in acquisition. A study by Reveal Marketing Research on Romanians’ purchasing behavior regarding the household appliances category

In Blog / Press / Studies

One-third of parents believe that traditional education prepares children insufficiently for life. Study by Reveal Marketing Research in partnership with Kidprenor on Romanian parents’ perception regarding children’s education

In Blog / Press / Studies

O treime dintre părinți consideră că învățământul tradițional pregătește insuficient copiii pentru viață. Studiu Reveal Marketing Research în parteneriat cu Kidprenor despre percepția părinților români cu privire la educația copiilor

In Blog / Press / Revealing Trends / Studies

4 out of 10 Romanians consume wine at least once a week. Study by Reveal Marketing Research on Romanians’ consumption behaviour regarding the wine category

In Blog / Studies

One-third of Romanians do not go to the food court in malls in the context of COVID-19. Study by Reveal Marketing Research on Romanians’ consumption behaviour regarding shopping centers restaurants

In Blog / Studies

2 out of 3 Romanians say that promotions on the ocassion of Women’s Day improve the brand’s image. Study by Reveal Marketing Research on Romanians’ consumption behavior during women’s month

In Blog / Studies

Half of Romanians would like to switch to a hybrid car in the future, yet are reluctant to Romania’s capacity to prepare with the necessary infrastructure. Study by Reveal Marketing Research on Romanians’ perception towards electric and hybrid cars

In Blog / Studies

Only 18% of Romanians consider it important to invest in the high quality of electronic products and would choose more expensive brands. Study by Reveal Marketing Research on the purchasing habits of Romanians regarding electronic products

In Blog / Studies

Un an de pandemie: românii economisesc mai mult și au devenit mai preocupați de sănătatea lor financiară 

In Blog / Press / Studies

45% of respondents say they usually do daily cleaning. Study by Reveal Marketing Research on purchasing habits in the category of cleaning products

In Blog / Press / Studies

Peste jumătate dintre români (58%) consideră că reclamele de Valentine’s Day și Dragobete îmbunătățesc imaginea brandurilor. Studiu Reveal Marketing Research despre impactul campaniilor din luna iubirii asupra publicului român

In Blog / Revealing Trends / Studies

Only 18% of Romanians buy dairy products from local producers. Study by Reveal Marketing Research on dairy consumption among Romanians

In Blog / Press / Studies

Romanians’ perception regarding the liberalization of the energy market in January 2021. Study by Reveal Marketing Research

In Blog / Press / Studies

1 in 2 Romanians does not believe cash spreads coronavirus. Study by Reveal Marketing Research on Romanians’ payment habits in 2021

In Blog / Studies

62% of Romanians are eager to get vaccinated against COVID-19, of which 36% immediately, and 26% prefer to wait. Study by Reveal Marketing Research on Romanians’ perception towards vaccination against COVID-19

In Blog / Press

32% of Romanians are sure that banks will continue to digitalize in 2021 – Study by Reveal Marketing Research on Romanians’ expectations regarding banks in the current context

In Blog / Studies

More than half of Romanians read online news publications when using the Internet – Study by Reveal Marketing Research on Romanians’ online activities

In Blog / Studies

Young people are the most dedicated promoters of their favourite brands! Study by Reveal Marketing Research: Romanians’ behaviour towards brands

In Blog / Studies

Cum s-au simțit românii și cum și-au schimbat prioritățile în 2020? Barometrul „Românii AZI” – Studiu Reveal Marketing Research

In Blog / Press / Revealing Trends

2 out of 3 Romanians consider that they need to improve their social relations in the context of the pandemic. Study by Reveal Marketing Research: Romanians’ perception towards personal development programs

In Blog / Studies

More than half of Romanians are scared, worried and anxious about the 2020 holidays, and 1 in 4 Romanians wants to be healthy for Christmas. Study by Reveal Marketing Research on Romanians’ Christmas habits in 2020

In Blog / Studies

Christmas in times of COVID-19: 6 times more online orders in 2020, compared to 2016. Study by Reveal Marketing Research on Romanians’ consumption behavior during the 2020 holiday season

In Blog / Studies

Circa 25% dintre români consumă de două și chiar de trei ori mai mult pește decât acum cinci ani. Studiu Reveal Marketing Research despre modificarea comportamentului românilor privind consumul de pește

In Blog / Revealing Trends / Studies

Romanians are not eager to return to face-to-face work, but to travelling and friends gatherings! What do Romanians miss the most in the COVID-19 context? Reveal Marketing Research Study: Romanians’ perception towards returning to normal

In Blog / Studies

Cum arată profilul votanților PSD? Analiză Reveal Marketing Research pe baza ediției speciale a barometrului Românii AZI: Politic

In Blog / Revealing Trends / Studies

Cum arată profilul votanților USR-Plus? Analiză Reveal Marketing Research pe baza ediției speciale a barometrului Românii AZI: Politic

In Blog / Revealing Trends / Studies

Studiu Reveal Marketing Research: Cum să te organizezi eficient atunci când lucrezi de acasă

In Blog / Revealing Trends / Studies

Cum arată profilul votanților PNL? Analiză Reveal Marketing Research pe baza ediției speciale a barometrului Românii AZI: Politic

In Blog / Revealing Trends / Studies

STUDY BY REVEAL MARKETING RESEARCH: Urban and rural areas, equal score regarding Romanians’ self-evaluation of their emotions – mostly negative (AUGUST-NOVEMBER ANALYSIS)

In Blog / Studies

More than a third of Romanians would keep their savings in a hidden envelope in the closet! Study by Reveal Marketing Research on Romanians’ attitudes towards savings and investments

In Blog / Studies

Online payments and mobile banking: What prevents Romanians’ from using them? STUDY BY REVEAL MARKETING RESEARCH:

In Blog / Studies

EDITIE SPECIALA ROMANII AZI – RETAIL: STUDIU REVEAL MARKETING RESEARCH: Cum si de ce cumpara romanii (focus asupra lunii octombrie)

In Blog / Revealing Trends / Studies

EDITIE SPECIALA ROMANII AZI: HEALTH, STUDIU REVEAL MARKETING RESEARCH – Cum si de ce cumpara romanii suplimente si medicamente (focus asupra lunii octombrie)

In Blog / Revealing Trends / Studies

STUDIU REVEAL MARKETING RESEARCH: MEDIUL URBAN DEVINE CONSTANT IN EMOTII, IAR PERSOANELE DIN MEDIUL RURAL INCEP SA SE APROPIE SI ELE DE ACEST TREND, MAI PUTIN FURIOASE SI MAI OBOSITE/DEZAMAGITE (ANALIZA APRILIE-OCTOMBRIE)

In Blog / Revealing Trends / Studies

From mass to niche. The change of consumption models and market segmentation [MARIUS LUICAN]

In Blog

Romanians’ recycling behavior: Retirees say they are most concerned about selective waste collection, compared to young people – Study by REVEAL MARKETING RESEARCH

In Blog / Studies

Romanii AZI – Studiu Reveal Marketing Research – O scadere a energiei in timpul concediilor, exprimata prin mai mult calm si mai putina motivatie, dar si mai putina furie (ANALIZA APRILIE-SEPTEMBRIE)

In Blog / Revealing Trends / Studies

STUDIU: Incertitudinea este resimtita din ce in ce mai puternic de romani. Revenire la o stare de furie si panica similara celei din lockdown (ANALIZA APRILIE-AUGUST)

In Blog / Revealing Trends / Studies

[Research Update] Marius Luican: Cea mai spectaculoasa evolutie au avut-o millenialii. Tinerii se concentreaza pe depasirea obstacolelor

In Blog / Press / Revealing Trends / Studies

Studiu: Romanii se intorc la furie si au nevoie sa fie ascultati si implicati, sa obtina mai mult control asupra situatiei in care se afla (analiza aprilie-iulie)

In Blog / Revealing Trends / Studies

Studiu: Percepția românilor față de fumat. Fumatul este mărul discordiei în familie, dar și la locul de muncă

In Blog / Blog E / Studies

AGENDA LIDERILOR POLITICI, DIFERITĂ DE CEA A CETĂȚENILOR ÎN PRIVINȚA SIGURANȚEI NAȚIONALE

In Blog / Revealing Trends / Studies

Human-Centred Design

In Blog

Romanii incep sa prinda entuziasm si sa se concentreze mai mult pe depasirea obstacolelor alaturi de cei din jurul lor (ANALIZA APRILIE-IUNIE)

In Blog / Revealing Trends

1 din 3 români preferă să plătească pentru parcare atunci când merge la cumpărături

In Blog / Revealing Trends / Studies

Românii AZI-STUDIU REVEAL MARKETING RESEARCH – Romanii sunt mai obositi dar mai relaxati (ANALIZA APRILIE-MAI)

In Blog / Revealing Trends

Studiu Restograf și Reveal Marketing Research despre obiceiurile de consum ale bucureștenilor sub influența COVID 19: 67% au gătit mai mult, iar 20% au comandat mai puțin decât o făceau în mod normal

In Blog / Revealing Trends

Stabilitatea si depasirea obstacolelor, cele mai importante pentru romani

In Blog
Se poate măsura fericirea? Studiile NPS vs. Studiile de satisfacție

Se poate măsura fericirea? Studiile NPS vs. Studiile de satisfacție

In Blog
12 Ani de cercetare de piață- Amintiri și idei despre ce înseamnă să faci sondaje de opinie

12 Ani de cercetare de piață- Amintiri și idei despre ce înseamnă să faci sondaje de opinie și rezistența la schimbare

In Blog / Revealing Trends

Cele două Românii și oamenii din ele

In Blog / Revealing Trends
segmentarea de piata in exemple reveal marketing research marius luican

Dero și Moët & Chandon: cum ne furăm singuri căciula. Segmentarea de piață în exemple

In Blog / Revealing Trends
studiu-piata alcoolului din Romania, bere, vin ,spirtoase

Piața băuturilor alcoolice în România: preferințe, tendințe și amenințări

In Blog

STUDIU: Crăciunul la români- Cum cheltuie prima de sărbători și pe ce anume

In Blog / Studies
REVEALING TRENDS: ÎNTRE MODEST ȘI PREMIUM- CUM INFLUENȚEAZĂ CREȘTERILE SALARIALE CONSUMUL

Revealing Trends: Între modest și premium- Cum influențează creșterile salariale consumul

In Revealing Trends

De ce aleg pacienții români tot mai des serviciile medicale private

In Blog / Studies
Sportul în viata tinerilor din Romania

Sportul în viața tinerilor din România: necesar, important, dar absent

In Blog / Studies

Piața de cafea din România: preferințe, tabieturi și modalități de informare

In Blog / Studies

Revealing Trends:  Ura ca brand de țară

In Blog / Revealing Trends

Un sfert dintre români ies în oraș de 2-3 ori pe săptămână. Află cum își petrec românii timpul liber

In Blog / Studies
Segmentarea de piață în epoca fluidității

Revealing Trends: Segmentarea de piață în epoca fluidității

In Blog / Revealing Trends
aspen energy summit 2019

Revealing Trends: Efectele liberalizării pieței energiei în România: Noile categorii de consumatori

In Blog / Revealing Trends
lux, premium, noul lux, sustenabilitate, grija

Revealing Trends – Premium: evoluția de la sclavie la grijă

Schimbarea polilor de putere dinspre exploatare spre protejare, dinspre opulență spre conservare
In Blog / Revealing Trends
Somnul la romani cercetare

De câte ore de somn avem nevoie?

In Blog / Press
Carierele fetele din Romania

Ce cariere aleg tinerele din Generația Z în România?

In Blog
Fericirea la romani reveal marketing resreach studiu

Fericirea la romani

In Studies
Schimbarea sociala la Romani

9 din 10 români cred că schimbarea începe cu fiecare dintre noi

In Blog
Implicarea sociala a companiilor in Romania

Interesul Generației Z față de implicarea socială a brandurilor din România

In Blog
Banometru: Educatia financiara la romani

Românii nu văd cu ochi buni educația financiară, doar 1% ar apela la un specialist

In Blog
MagiCAMP si MagicHOME

Non-donatorii încep să prindă încredere!

In Blog
Angajatori vs. Angajati Studiu Reveal si Olx

Studiu Reveal si OLX – Gulerele albastre, mai pretentioase astazi

In Blog / Press
De ce lovim copiii world vision reveal marketing research

De ce lovim copiii? – Studiu pentru Fundația World Vision România

In Studies
X
    wpChatIcon