Starea de furie este in continua scadere (de la 60% in aprilie, la 51% in mai si 44% in iunie), oboseala si plictiseala au ramas constante in iunie, dupa cresterea din luna mai. Acum, insa, cresc mai mult starile pozitive – motivatie, bucurie (de la 7% in mai la 12% in iunie) si cea de relaxare, liniste ramane la fel (de la 4 la 6%).
IMPORTANT DE STIUT:
Brandurile pot comunica in continuare invitand oamenii la dezbatere/implicare (nervi, furie). Pot incepe sa comunice si pe teme noi, sa inoveze sau sa promoveze produse noi (optimism, energie).
Atentie! Oamenii sunt inca destul de critici, greu de multumit (oboseala, plictiseala).
In luna iunie, continua cresterea in importanta a relatiilor sociale (de la 23% in mai la 27% in iunie), pe masura ce oamenii isi reiau activitatile de socializare. Totodata scade in continuare teritoriul stabilitatii si responsabilitatii (de la 33% la 28%), asociat mai degraba cu teama si prudenta unei perioade de criza ca cea din aprilie.
Ierarhia teritoriilor se pastreaza (fata de mai 2020), cu diferente nesemnificative pentru depasirea obstacolelor (usoare crestere la 39%) si perfectionare/putere (7% in iunie).
IMPORTANT DE STIUT:
Brandurile pot comunica mai mult acum pe teme precum familia, prietenia sau relatiile de cuplu, pentru ca ele cresc in importanta. Totodata, pot vorbi despre planuri mai ambitioase si incredere mai multa in viitor.
Dupa ce in luna mai explodasera nevoile din varful piramidei (s-au triplat fata de luna aprilie), odata cu reluarea activitatilor, vedem ca in iunie se stabilizeaza situatia. O importanta in continuare mare acordata stimei de sine (20%) si supravietuirii (24%). In iunie, rolul cumparaturilor este aproape la fel ca cel din luna mai.
IMPORTANT DE STIUT:
Brandurile pot relua comunicarea de brand si produs fara sa se mai asocieze cu idea de criza, dar pastrand in continuare o atitudine responsabila si aratand implicare activa in societate.
Cel mai mult a crescut satisfactia cu modul in care romanii isi petrec timpul liber (de la 63% in luna mai la 77% – iunie) si fata de sanatate & fitness (de la 53 la 58%).
Romanii sunt mai satisfacuti in iunie (cu o medie de 70%) fata de luna mai (65%).
Observam cateva diferente semnificative in functie de profilul romanilor:
Romanii “isi asuma vina” asupra nivelului scazut de satisfactie cand vine vorba de anumite aspecte ale vietii.
Statul este des mentionat ca fiind responsabil de nemultumirile romanilor, atunci cand vine vorba de mediul unde traiesc si venituri, iar mediul privat este rareori mentionat ca responsabil pentru problemele pe care le au astazi.
Cookie-urile necesare sunt absolut esențiale pentru ca site-ul să funcționeze corect. Această categorie include numai cookie-urile care asigură funcționalitățile de bază și caracteristicile de securitate ale site-ului web. Aceste cookie-uri nu stochează informații personale.Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.