Reveal Marketing Research a realizat primul studiu despre interesul Generației Z față de implicarea socială a brandurilor din România. Studiul arată că 96% dintre tinerii cu vârste cuprinse între 18 și 24 de ani cunosc cel puțin o companie care s-a implicat sau se implică activ în rezolvarea problemelor cu impact social din România. În direcția opusă, persoanele cu vârste de peste 35 de ani reies ca fiind cel mai puțin informate. Acestea afirmă că nu cunosc campanii de responsabilitate socială sau companii care să desfășoare astfel de proiecte.
Proiectele de mediu se află în topul celor mai menţionate campanii de responsabilitate socială realizate de brandurile prezente în România, cu 23% dintre mențiuni, urmat de proiectele care își propun să îmbunătățească educația din țara noastră, cu 11% dintre mențiuni iar apoi cele cu aria de interes în ajutorarea copiilor. Pe locul 4 sunt menționate proiecte ce au ca scop prevenția cancerului, iar pe locul 5 proiectele de combatere a sărăciei.
Sportul și nutriția sunt menționate pe locul 6 printre campaniile de CSR ce promovează un stil de viață sănătos. Pe locul 7 se află campaniile de donații ce au în prim plan îmbunătățirea spitalelor din România.
La nivel național, proiectele de implicare în societate ale companiilor râmân un subiect puțin dezbătut, 1 din 4 români afirmă că nu cunoaște vreo astfel de inițiativă.
Cu toate acestea, există companii care se remarcă, 1 din 2 români știu cel puţin un proiect de responsabilitate socială realizat de Kaufland România. Retailerul se află în topul celor 6 companii implicate social menţionate. Compania este urmată de industria de telecomunicații cu Vodafone, pe cel de-al doilea loc și Telekom cu locul 3. Pe locul 4 este compania OMV Petrom și proiectul Țara lui Andrei, iar pe locul 5 Avon, urmată de compania E.ON.
Cele mai menționate proiecte de CSR pe care le-a organizat Kaufland, cunoscute de 1 din 2 români, sunt campaniile de mediu, educație și sport, urmate de campaniile de încurajare a consumului de produse de pe piața locală românească.
Tot în asociere cu Kaufland se află și proiectul BIG BULD organizat în parteneriat cu asociația Habitat for Humanity, campanie de combatere a sărăciei prin construirea a 36 de case pentru persoane cu venituri reduse din județul Bacău.
Tinerii din generația Z sunt informați cu privire la campaniile de implicare socială desfășurate de Kaufland România, 8 din 10 spunând că își amintesc de cel puțin un proiect de CSR al retailerului.
Studiul realizat de Reveal Marketing Reseach a investigat care sunt cele mai cunoscute campanii de CSR (responsabilitate socială corporativă) din țara noastră şi cu ce companii asociază românii astfel de proiecte. Datele au fost culese în perioada 7-13 noiembrie 2018, din rândul a 1005 respondenți cu vârste peste 18 ani. Metoda de cercetare folosită este CAWI, chestionar standardizat aplicat online persoanelor selectate aleator, eșantionare reprezentativă la nivel național urban. Eroarea de eșantionare este de 3%.
Reveal Marketing Research este o companie de studii de piață full-service. Expertiza Reveal Marketing Research este multidisciplinară: studii sociologice, ethnografice și comerciale, analize de piață și potențial de business, înțelegerea consumatorului dar și donatorilor din România. Informații detaliate despre studiu pe reveal.ro
Cele mai Implicate Companii in Societate din Romania
Cookie-urile necesare sunt absolut esențiale pentru ca site-ul să funcționeze corect. Această categorie include numai cookie-urile care asigură funcționalitățile de bază și caracteristicile de securitate ale site-ului web. Aceste cookie-uri nu stochează informații personale.Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.