Studiul este proiectat astfel încât să măsoare punctele forte și punctele slabe ale brandurilor competitoare, nivelurile de utilizare, distribuția acestora pe piață și să te ajute să obții un profil atât al clienților tăi, cât și al clienților competiției. Studiile de utilizare și atitudini te ajută să îți pui la punct planul de vânzări la nivel optim.
Romanii AZI este un tracker pe care il folosim nu doar pentru diagnoza de astazi a starii romanilor, ci si ca instrument de punere in context a cercetarilor noastre. El are loc lunar si reda aspecte de moment legate de romani, dar si evolutia lor in timp. Ceea ce Romanii AZI face si este un puternic diferentiator, este de a spune, pentru fiecare studiu pe care il realizam, care este valabilitatea lui – pentru ca el nu este static, ci dinamic.
Pentru studiile Utilizare si Atitudini – Romanii AZI iti arata cum anumite atribute devin mai importante pentru segmentul tau in contextual actual (Ex. Safety in pandemie)
Pentru mai multe detalii despre Romanii AZI, acceseaza pagina.
Cookie-urile necesare sunt absolut esențiale pentru ca site-ul să funcționeze corect. Această categorie include numai cookie-urile care asigură funcționalitățile de bază și caracteristicile de securitate ale site-ului web. Aceste cookie-uri nu stochează informații personale.Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.