Dacă produsul tău nu are un gust bun, cel mai probabil nu va avea succes. Este un motiv pentru care testarea gustului ca studiu de marketing este o formă populară de cercetare (atât formal, cât și informal).
Când vine vorba despre gust, nimic nu poate oferi un feedback mai acurat decât un sondaj sau focus grup “în momentul degustării”. Derulând acest studiu pe moment, operatorul de interviu sau moderatorul poate să primească de la respondent un feedback imediat în legătură cu ce îi place, ce nu îi place și ce îmbunătățiri ar aduce produsului. Crearea unui proiect de cercetare de piață formal în jurul produsului poate oferi o incredibilă profunzime și imagine în detaliu în asistarea dezvoltării produsului.
Cookie-urile necesare sunt absolut esențiale pentru ca site-ul să funcționeze corect. Această categorie include numai cookie-urile care asigură funcționalitățile de bază și caracteristicile de securitate ale site-ului web. Aceste cookie-uri nu stochează informații personale.Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.