Studiile de segmentare determină asemănările și diferențele în rândul grupurilor țintă și identifică motivele pe care le au oamenii pentru a cumpăra un anumit brand. Aceste segmente cuprind cumpărători care au foarte multe puncte comune între ei, dar care sunt pe cât posibil de diferiți de cei din celelalte segmente.
Segmentele țintă sunt selectate și profilate astfel încât să îi ajute pe clienții noștri să înțeleagă cum să își promoveze produsul.
Romanii AZI este un tracker pe care il folosim nu doar pentru diagnoza de astazi a starii romanilor, ci si ca instrument de punere in context a cercetarilor noastre. El are loc lunar si reda aspecte de moment legate de romani, dar si evolutia lor in timp. Ceea ce Romanii AZI face si este un puternic diferentiator, este de a spune, pentru fiecare studiu pe care il realizam, care este valabilitatea lui – pentru ca el nu este static, ci dinamic.
Pentru studiile de Segmentare – Romanii AZI iti arata schimbari in timp ale emotiilor si motivatiilor segmentelor dorite si valabilitatea profilarii lor.
Pentru mai multe detalii despre Romanii AZI, acceseaza pagina.
Cookie-urile necesare sunt absolut esențiale pentru ca site-ul să funcționeze corect. Această categorie include numai cookie-urile care asigură funcționalitățile de bază și caracteristicile de securitate ale site-ului web. Aceste cookie-uri nu stochează informații personale.Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.