Încercarea de a menține un grad înalt de satisfacție a clienților este unul dintre obiectivele principale ale fiecărei companii. Când clienții sunt mulțumiți, aceștia devin mai loiali, fără a mai menționa că vânzările companiei tale cresc.
Analiștii noștri te ajută să măsori și să îmbunătățeșți satisfacția clienților tăi. Folosim modele similare modelelor VOICE și Savitz Customer Retention și îți recomandăm moduri prin care să obții o loialitate crescută, indicându-ți atributele care trebuie modificate cu scopul de a obține asta.
Romanii AZI este un tracker pe care il folosim nu doar pentru diagnoza de astazi a starii romanilor, ci si ca instrument de punere in context a cercetarilor noastre. El are loc lunar si reda aspecte de moment legate de romani, dar si evolutia lor in timp. Ceea ce Romanii AZI face si este un puternic diferentiator, este de a spune, pentru fiecare studiu pe care il realizam, care este valabilitatea lui – pentru ca el nu este static, ci dinamic.
Pentru studiile NPS si Satisfactie – Romanii AZI individualizeaza fenomenele care influenteaza pozitionarea in timp si satisfactia si nu se afla sub controlul brand ownerului
Pentru mai multe detalii despre Romanii AZI, acceseaza pagina.
Cookie-urile necesare sunt absolut esențiale pentru ca site-ul să funcționeze corect. Această categorie include numai cookie-urile care asigură funcționalitățile de bază și caracteristicile de securitate ale site-ului web. Aceste cookie-uri nu stochează informații personale.Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.