Romanii AZI este un tracker pe care il folosim nu doar pentru diagnoza de astazi a starii romanilor, ci si ca instrument de punere in context a cercetarilor noastre. El are loc lunar si reda aspecte de moment legate de romani, dar si evolutia lor in timp.
Ceea ce Romanii AZI face si este un puternic diferentiator, este de a spune, pentru fiecare studiu pe care il realizam, care este valabilitatea lui – pentru ca el nu este static, ci dinamic. El arata momentul in care diverse segmente de consumatori se schimba si cum anume.
Din datele obtinute, putem descrie segmentele de consumatori dorite de catre clientii nostri si le putem intelege emotiile, prioritatile si deciziile/ comportamentul de consum.
Le oferim, deci, clientilor nostri, nu doar raspunsul la intrebarile studiilor comandate, ci si contextualizarea acestor raspunsuri, astfel incat ei sa inteleaga aceste rezultate. Astfel, ei afla daca o crestere sau scadere in preferinta pentru un anumit brand este datorata unei probleme de comunicare a brandului sau unui context mai larg si cum poate acel brand sa se adapteze mai bine contextului; cum trebuie sa comunice cu publicul lui tinta, pornind de la emotiile si motivatiile sale dominante din acea perioada.
Acest tracker emotional porneste de la harta motivatiilor sau harta arhetipurilor, folosita pe plan international in strategii de brand, pentru a conecta cu usurinta si a pune in context studiile noastre.
[sg_popup id=24451]
Cookie-urile necesare sunt absolut esențiale pentru ca site-ul să funcționeze corect. Această categorie include numai cookie-urile care asigură funcționalitățile de bază și caracteristicile de securitate ale site-ului web. Aceste cookie-uri nu stochează informații personale.Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.