CE ESTE ”ROMÂNII AZI”?

Romanii AZI este un tracker pe care il folosim nu doar pentru diagnoza de astazi a starii romanilor, ci si ca instrument de punere in context a cercetarilor noastre. El are loc lunar si reda aspecte de moment legate de romani, dar si evolutia lor in timp.

 

Ceea ce Romanii AZI face si este un puternic diferentiator, este de a spune, pentru fiecare studiu pe care il realizam, care este valabilitatea lui – pentru ca el nu este static, ci dinamic. El arata momentul in care diverse segmente de consumatori se schimba si cum anume.

Din datele obtinute, putem descrie segmentele de consumatori dorite de catre clientii nostri si le putem intelege emotiile, prioritatile si deciziile/ comportamentul de consum.

 

 

Le oferim, deci, clientilor nostri, nu doar raspunsul la intrebarile studiilor comandate, ci si contextualizarea acestor raspunsuri, astfel incat ei sa inteleaga aceste rezultate. Astfel, ei afla daca o crestere sau scadere in preferinta pentru un anumit brand este datorata unei probleme de comunicare a brandului sau unui context mai larg si cum poate acel brand sa se adapteze mai bine contextului; cum trebuie sa comunice cu publicul lui tinta, pornind de la emotiile si motivatiile sale dominante din acea perioada.

HARTA ARHETIPURILOR

Acest tracker emotional porneste de la harta motivatiilor sau harta arhetipurilor, folosita pe plan international in strategii de brand, pentru a conecta cu usurinta si a pune in context studiile noastre.

CE ADUCE ”ROMÂNII AZI” STUDIILOR COMANDATE DE TINE?

  • Studiile comandate de clienti ofera o imagine fidela a pietei. Trackerul lunar Romanii AZI ofera un film context si control pentru studiile realizate.
  • Pentru studiile Consumer Decision JourneyRomanii AZI it da periodicitatea si evolutia in timp a CDJ-ului descris in studiu
  • Pentru studiile Utilizare si AtitudiniRomanii AZI iti arata cum anumite atribute devin mai importante pentru segmentul tau in contextual actual (Ex. Safety in pandemie)
  • Pentru studiile NPS si Satisfactie – Romanii AZI individualizeaza fenomenele care influenteaza pozitionarea in timp si satisfactia si nu se afla sub controlul brand ownerului
  • Pentru studiile de Evaluare Campanii si Comunicare – Romanii AZI iti arata cum se armonizeaza campania cu evolutia emotionalitatii targetului pana la momentul evaluarii
  • Pentru studiile de Diferentiere a Targetului si Segmentare – Romanii AZI iti arata schimbari in timp ale emotiilor si motivatiilor segmentelor dorite si valabilitatea profilarii lor.

[sg_popup id=24451]

X
    wpChatIcon