Studiu: Consumul de produse ecologice în rândul românilor: peste 30% dintre aceștia includ în alimentația lor produse ecologice

    Produsele ecologice câştigă popularitate în toată Europa, inclusiv în România, unde tot mai mulţi români sunt dornici să adopte un stil de viață mai sănătos.

     

     

    Peste 30% dintre români consumă produse ecologice și sunt de părere că un comportament responsabil are impact pozitiv asupra mediului înconjurător (86%), conform studiului realizat de Reveal Marketing Research în parteneriat cu Retail-FMCG pe un eșantion de 1024 de persoane.

     

    • 32% dintre români obișnuiesc să consume produse ecologice de 2-3 ori pe săptămână.
    • 6 din 10 români declară că iau măsuri pentru a contribui la reducerea poluării și îmbunătățirea calității aerului.
    • Românii, tot mai interesați de a duce un stil de viață sănătos (44%).

    Tendința către un stil de viață sănătos este prezentă la 3 din 10 români și constă în dorința de a proteja mediul înconjurător (17%), de a face mai mult sport (15%), de a fi mai cumpătat (14%) și de a consuma produse ecologice de câteva ori pe săptămână (32%). Printre beneficiile consumului de produse ecologice se numără:

     

    Românii pun sănătatea familiei pe primul loc

     

    32% dintre români pun sănătatea familiei pe primul loc, ceea ce îi determină să aleagă produse ecologice săptămânal. Ambalajul generat prin metode sustenabile a devenit un real interes pentru 61% dintre români, aceștia fiind interesați în egală măsură atât de ingredientele produselor alimentare, cât și a celor de îngrijire sau curățenie.


    Pe lângă alimentație, românii dau dovadă de responsabilitate și prin inițiativa de a contribui la reducerea poluării si îmbunătățirea calității aerului (60%).

     

    Despre Reveal Marketing Research

    Reveal Marketing Research este o companie de cercetare de piață full-service, specializată în marketing research, studii sociologice, customer insight, business strategy, market development. Cu o expertiză în peste 20 de industrii, Reveal Marketing Research crede că cercetarea de piață reprezintă baza deciziilor corecte și a poziționării brandurilor. Soluțiile calitative și cantitative ajută de peste 12 ani companii din România și Europa.
    ***
    Metoda de colectare pentru proiect este CAWI (computer assisted web interview). Datele au fost colectate lunar, în perioada 04-10.06.2021, pe un eșantion reprezentativ national (urban și rural). Marja de eroare este de +/-3%. Nivel de încredere: 95%.

     

    Date

    iunie 29, 2021

    Category

    Blog, Press, Revealing Trends, Studies

    X
      wpChatIcon