Design Thinking - Reveal Marketing Research | Cercetare de Piață | Studii de Piață | Sondaje de piață | Oferta în 24 de ore
Design Thinking

De ce este Design Thinking important?

  • Te poate ajuta pe tine sau pe echipa ta să scoți la iveală nevoi neacoperite ale persoanelor pentru care creezi produse și servicii.
  • Reduce riscul asociat lansării de idei noi.
  • Generează soluții prin idei radicale, nu doar incrementale.
  • Ajută organizațiile să învețe despre persoanele din grupul țintă mai rapid.
 Concept development research is used to develop new products or modify existing products. Generating ideas based on consumer feedback is the most productive way to design or modify products.  This type of research usually takes place in the form of focus group sessions designed to brainstorm with customers.

Dezvoltare, design de produse, servicii si experiente – Inovație prin „Design Thinking Innovation Program”

Folosim o mulțime de tehnici de cercetare diferite pentru a genera perspective în legătură cu nevoile oamenilor, inclusiv, fără a ne limita la, observarea, intervievarea, empatia imersivă și explorarea utilizatorilor extremi. În general, tipurile de cercetare pe care le recomandăm se încadrează în trei categorii.

 

    1. Cercetarea de piață tradițională este cunoscută drept validarea actuală – destinată să înțeleagă ce se întâmplă în prezent.
    2. Cercetarea generativă ajută la identificarea de noi oportunități și la explorarea nevoilor.
    3. Cercetarea evaluativă adună feedback cu privire la experimențe – ultimele două tipuri de cercetare sunt axate pe viitor și idei noi.

Framework-ul nostru

Descoperim & înțelegem

  1. Stabilim echipa, obiectivele pentru a inova împreună.
  2. Adunăm informațiile interne despre companie, business și piață.
  3. Identificăm lacunele, tendințele și perspectivele viitoare acolo unde există posibilități.

 

Cercetăm & empatizăm

  1. Identificăm oportunitățile și planificăm cercetarea centrată pe oameni.
  2. Observăm și aducem înțelegere despre persoanele din grupul țintă.
  3. Definim Personas și Journey Map.
  4. Poziționăm și prioritizăm problemele oamenilor pe care urmează să le găsim soluție.
  5. Cercetăm impactul pe care îl poate avea supra business-ului și ce valoare aduce persoanelor din grupul țintă.
  6. Completăm informațiile din piață cu cercetări rapide concentrate pe oameni.
  7. Reformulăm problema inițială de rezolvat într-un mod mai clar și acționabil.

 

Creăm & inovăm

  1. Generăm cât mai multe idei bazate pe informațiile despre persoanele din grupul țintă, viziune, problemă și cercetare.
  2. Prioritizăm soluții prototip prin Design Sprints.
  3. Strângem toate informațiile, le corelăm și generăm un plan acționabil și o strategie go-to-market.
  4. Aducem claritate și încredere în echipă și leadership cu privire la următorii pași.
X
    wpChatIcon