Este important să apelezi la interesele clienților tăi și să îi ghidezi în călătoria de achiziție. Faci asta cel mai bine atunci când cunoști fiecare motivație din spatele procesului de achiziție și când construiești un Consumer Decision Journey (stabilești Etapele Deciziei de Cumpărare).
Romanii AZI este un tracker pe care il folosim nu doar pentru diagnoza de astazi a starii romanilor, ci si ca instrument de punere in context a cercetarilor noastre. El are loc lunar si reda aspecte de moment legate de romani, dar si evolutia lor in timp. Ceea ce Romanii AZI face si este un puternic diferentiator, este de a spune, pentru fiecare studiu pe care il realizam, care este valabilitatea lui – pentru ca el nu este static, ci dinamic.
Pentru studiile Consumer Decision Journey – Romanii AZI it da periodicitatea si evolutia in timp a CDJ-ului descris in studiu
Pentru mai multe detalii despre Romanii AZI, acceseaza pagina.
Cookie-urile necesare sunt absolut esențiale pentru ca site-ul să funcționeze corect. Această categorie include numai cookie-urile care asigură funcționalitățile de bază și caracteristicile de securitate ale site-ului web. Aceste cookie-uri nu stochează informații personale.Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.