Studiile de dezvoltare concept sunt folosite pentru a dezvolta noi produse sau pentru a modifica produse deja existente pe piață. Folosind idei bazate pe feedbackul consumatorilor ajungem la cel mai productiv mod de a dezvolta sau modifica produse.
Acest tip de studiu ia, de obicei, formă în sesiuni de focus grup în care există un brainstorming împreună cu clienții.
Romanii AZI este un tracker pe care il folosim nu doar pentru diagnoza de astazi a starii romanilor, ci si ca instrument de punere in context a cercetarilor noastre. El are loc lunar si reda aspecte de moment legate de romani, dar si evolutia lor in timp. Ceea ce Romanii AZI face si este un puternic diferentiator, este de a spune, pentru fiecare studiu pe care il realizam, care este valabilitatea lui – pentru ca el nu este static, ci dinamic.
Pentru studiile de Dezvoltare si Testare de Concept – Romanii AZI iti arata cum se armonizeaza campania cu evolutia emotionalitatii targetului pana la momentul evaluarii
Pentru mai multe detalii despre Romanii AZI, acceseaza pagina.
Cookie-urile necesare sunt absolut esențiale pentru ca site-ul să funcționeze corect. Această categorie include numai cookie-urile care asigură funcționalitățile de bază și caracteristicile de securitate ale site-ului web. Aceste cookie-uri nu stochează informații personale.Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.