cercetare cantitativa firme cercetare piate bucuresti reveal marketing research

Investigăm printr-o manieră sistematică fenomenele și proprietățile cantitative ale pieței și a relațiilor dintre acestea. Cercetarea cantitativă este în general folosită atunci când sunt testate ipoteze specifice cu scopul de a trasa concluzii. Reveal Marketing Research folosește tehnici de eșantionare aleatorie pentru a deduce populația din eșantion.
Avantajul utilizării cercetării cantitative constă în trasarea celor mai bune strategii pentru dezvoltarea businessului tău prin măsurarea fenomenelor pieței, identificarea priorităților pentru produse și servicii și stabilirea diferențelor dintre segmentele sau grupurile de clienți identificate.

Reveal folosește metoda omnibus, oferind diferite tipuri de studii care diferă prin:

  • modul de colectare a datelor (interviu față în față sau telefonic)
  • tipul respondenților (panel sau eșantion reprezentativ)
  • frecvență

Tehnicile cele mai folosite de Reveal sunt:

  • regresie lineară multiplă
  • analiza cluster
  • analiza factorială
  • hartă perceptuală
  • tehnici de analiză multivariată
  • interpretare big-data

Codificarea și analiza statistică sunt completate utilizând cele mai recente tehnologii și soluții software.

X
    wpChatIcon